Powered By Blogger

marți, 14 februarie 2012

Epistolă câtre mos Nicolae



Epistolă câtre mos Nicolae
proză [ ]
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
de  [mihaylo ]
2009-12-06  |     | 


Dragă moș Culae!

 Eu nu ți-am scris niciodată și niciodată nu ți-am cerut nimic, dar tu tot mi-ai adus. În copilărie îmi aduceai dulcuri, acum din cauza ta am diabet, de carii și dentist nici nu-ți mai pomenesc. Pe urmă mi-ai adus o sanie iar eu am intrat cu ea într-un pom, de mă mai doare și azi în cot. Mi-ai adus și schiuri, mamă-măiculiță câte trânte am mai tras, când pe stânga când pe dreapta, de acolo mi se trage și orintarea mea politică - când cu stânga, când cu dreapta, mai bine picam în fund. Când mi-ai adus bicicletă de bucurie mi-am băgat piciorul în ghips. Iar când mi-ai adus calculatorul m-am apucat de scris. Crezi dragă moș Culae că mi-ai făcut vreodată, vreun bine? Da de unde...
Iar anul acesta, mare pezevenghi îmi mai ești, măi, dragă moșule. Te-ai gândit să-mi aduci alegeri prezidențiale, ce să fac cu ele moșule?.. Dar dacă tot îmi aduci un președinte, adu-mi unul bun și vezi să nu-i alegi după chelie sau după ge(o)ană și sprănceană. Dar nu prea ai de unde alege, bietul de tine! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu